{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
TÜM GİYİM VE AKSESUAR ALIŞVERİŞLERİNİZDE 75 TL VE ÜZERİ ÜCRETSİZ KARGO!
MOBİLYA HARİCİ MUDO CONCEPT ALIŞVERİŞLERİNİZDE 150 TL VE ÜZERİ ÜCRETSİZ KARGO!
Üyelik Adımları

1Üye girişi yap, ''Hesabım'' ekranındaki ''Mudo Exclusive Üyelik'' sayfasına tıkla.

2Açılan ekranda bilgilerini güncelle.

3Cep telefonuna gönderilen güvenlik kodunu gir.

4İşlemin tamamlandı.

MUDO EXCLUSIVE ÜYELİK İLE NE KAZANIRSIN?
EXCLUSIVE UYE OL
Nasıl MUDO Exclusive Üye olurum?

Tüm MUDO mağazalarından ve mudo.com.tr de “Exclusive Üye Ol” tıklayarak MUDO Exclusive üyesi olabilirsiniz.

MUDO Exclusive üye avantajları nelerdir?

MUDO Exclusive üyeliğe özel kampanyalardan yararlanırsınız. Yaptığınız mobilya alışverişlerinizden %1, mobilya ürünü harici tüm alışverişlerinizden %3 puan kazanırsınız. Dönemsel puan kampanyalarından yararlanırsınız. Onay vermeniz halinde ürünler, hizmetler ve kampanyalarımız hakkında pazarlama amacıyla sizinle, elektronik posta ve SMS yoluyla irtibata geçilerek, bildirimler yapılmasına olanak sağlarsınız.

MUDO Exclusive üye olduğumda hemen avantajlardan yararlanmaya başlayabilir miyim?

Üyeliğinizi sonrasındaki yapacağınız alışverişlerinizde avantajdan yararlanmaya başlarsınız.

MUDO Exclusive üye avantajlarımı nerelerde kullanabilirim?

Tüm MUDO mağazaları ve mudo.com.tr de yapacağınız alışverişlerde geçerlidir. Mudo.com.tr ya da Mağazalarda ayrı ayrı yapılacak kampanya koşulları ilgilli kampanya bilgilendirmelerinde belirtilecektir.

MUDO Exclusive üyeliğimde biriken puanlarımı nasıl öğrenebilirim?

Mudo Exclusive üyelik kapsamında biriken puan bakiyenizi “MUDO Exclusive Üyelik” kısmından, çağrı merkezimizi arayarak (444 68 36) veya destek@mudo.com.tr ‘ye e-posta göndererek öğrenebilirsiniz.

MUDO Exclusive üyeliğimde biriken puanlarımı nerelerde kullanabilirim?

Biriktirdiğiniz puanları tüm MUDO mağazaları ve mudo.com.tr de yapacağınız alışverişlerde kullanabilirsiniz.

MUDO Exclusive üyelik bilgilerimi nereden güncelleyebilirim?

Üye iseniz “MUDO Exclusive Üyelik” tıklayıp bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Üye değilseniz “Exclusive Üye Ol” tıklayıp üye olabilirsiniz.

MUDO Exclusive üyelik puan kullanabilmek için bir alt/üst sınır var mıdır?

Alt sınır bulunmamaktadır. Her alışverişinizde en fazla alışveriş toplam tutarının 1 kuruş altında puan kullanabilirsiniz. Alışverişlerde en az 1 kuruş ödeme yapılması gerektiği için bu zorunluluk bulunmaktadır.

MUDO Exclusive üyelik puanlarımı ne kadar süre içinde kullanabilirim?

MUDO Exclusive üyeliği ile kazandığın puanlar, kazandığın yılın Aralık ayı sonuna kadar geçerlidir. Örnek: 2019 Şubat ayında kazandığın puanını 31 Aralık 2019 tarihine kadar kullanabilirsiniz. Bu tarihlerde herhangi bir değişiklik olması durumunda izin verdiğiniz kanallar ve mudo.com.tr/mağaza görselleri aracılığı ile bilgilendirme yapılacaktır.

İndirim kuponu ile yaptığım alışverişlerde Mudo Exclusive üyelik puanı biriktirebilir miyim?

İndirim kuponu kullanılan alışverişlerde, puanlar ödeme yapılan net tutar üzerinden hesaplanır. İndirim kuponu, hediye çeki ve iade çeki ödeme yöntemi değildir bu sebeple puan kazandırmaz.

MUDO Exclusive puanı kullandığım bir siparişimi iptal eder veya ürün iadesi yaparsam puanım geri yüklenir mi?

MUDO Exclusive üye puanı ile yapılan alışverişlerde, kullanılan puan tutarı satın alınan tüm ürünlere tutar ağırlığı oranında dağıtılmaktadır. Ürünlerin tamamını iade ediyor iseniz tüm puanınız geri yüklenecektir, kısmi iade veya iptallerde sadece iade ettiğiniz üründe kullanılan puan tutarınız iade edilecektir. Örn: 100TL değerinde 2 adet ürün satın aldınız ve 10TL değerinde puan kullandınız. Ürünlerden 1 adedini iade ya da iptal etmeniz durumunda 95 TL ücret iadesi 5 TL değerinde puan iadesi gerçekleşecektir.

MUDO Exclusive üyeliğin bir son kullanma tarihi var mıdır?

MUDO Exclusive üyeliğinizi sonlandırma talebi iletmediğiniz sürece geçerlidir.

MUDO Exclusive üyeliğim kapsamında benimle promosyon, kampanya vb. konularla ilgili iletişime geçilmesini istememem halinde ne yapmalıyım?

SMS iletişimini “MUDO” yazıp 3525’e göndererek izninizi iptal edebilirsiniz. E-posta iletişimini gönderilen e-postanın en altında bulunan “Çıkış” linkine tıklayarak izninizi iptal edebilirsiniz. mudo.com.tr’den tüm iletişim izinlerinizi güncellemek için tıklayınız: Link İletişim izinlerini MUDO’nun yönlendirdiği sistemler üzerinden müşteriler gerçekleştirmelidir. Çağrı merkezimiz ve destek@mudo.com.tr üzerinden sözlü/yazılı beyan ile talepler gerçekleştirilmeyecektir.