{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

İK Uygulamaları

İnsan Kaynakları Vizyonumuz

Perakende sektöründe en çok çalışılmak istenen şirketlerden biri olmak ve Şirketin rekabet düzeyini en yüksek seviyeye çıkarabilecek çalışanları istihdam ederek, çalışan memnuniyetinin sürekliliğini sağlamaktır.

İnsan Kaynakları Misyonumuz

- Şirket hedeflerine ulaşmada katkı sağlayacak İnsan Kaynakları politika ve uygulamalarını devam ettirmek,
- Şirket değerlerine, kurum kültürüne ve Şirketin stratejik amaçlarına hizmet edecek etkin seçme ve yerleştirme uygulamaları ile organizasyonun verimliliğini artırmak,
- Adaletli ücret ve yan haklar politikasını devam ettirmek,
- Şirket hedefleri doğrultusunda ihtiyaçları tespit edip, çalışanların eğitim ve kariyer gelişim planlarına yönelik gerekli aksiyonları alarak geleceğin liderlerini yetiştirmek,
- Çalışanların memnuniyetini ve Şirkete bağlılığını arttırmak.

1. Seçme ve Yerleştirme

MUDO İnsan Kaynakları olarak; Şirket değerleri ve kültürü ile paralel değerlere sahip, Şirketin stratejik hedeflerine ulaşmasında katkı sağlayabilecek, uzun soluklu ve yüksek performanslı iş birlikteliği kurabileceğimiz adayları en doğru pozisyonlarda işe almayı hedeflemekteyiz. MUDO seçme ve yerleştirme süreçleri pozisyona göre farklı uygulamalar içerse de, tüm adaylardan ilk beklentimiz MUDO’nun temel yetkinliklerine sahip olmalarıdır.

Temel Yetkinlikler

- Müşteri Odaklılık
- Başarı Odaklılık
- Sonuç Odaklılık
- İşbirliği ve Uyum
- Öğrenmeye Açıklık

Seçme & Yerleştirme Araçları

- Yetkinlik Bazlı Mülakat
- Grup Mülakatı
- Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı
- Genel Yetenek Testleri
- Kişilik Envanteri
- Değerlendirme Merkezi Uygulamaları

2. Kariyer Yönetimi

MUDO’da merkez ekiplerde, Uzman Yardımcısı’ndan Genel Müdür’e, mağaza ekiplerinde ise Satış Danışmanı’ndan Bölge Müdürü’ ne doğru ilerleyen bir kariyer yolu bulunmaktadır. Performans ve Şirket stratejilerine bağlı olarak terfi dönemlerinde dikey görev seviyesi değişiklikleri gerçekleşmekle birlikte, çalışan gelişimi ve organizasyonel verimlilik göz önünde bulundurularak çalışanlara kendi bölümünde ya da farklı bölümlerde yatay veya dikey kariyer fırsatları da sağlanmaktadır.

3. Eğitim ve Gelişim

MUDO çalışanlarının eğitim ihtiyaçları, kurum hedefleri, stratejileri ve iş birimlerinin öncelikleri gözetilerek belirlenmektedir. Eğitim ve gelişim sürecinin temel amacı, çalışanlarının mevcut ve potansiyel performanslarını, kişisel ve mesleki gelişim ihtiyaçlarına en uygun eğitim ve gelişim programları ile desteklemektir.

- Temel Eğitim ve Gelişim Uygulamaları -

Oryantasyon Eğitimleri

Geçmişimizi, ürünlerimizi, süreçlerimizi, iş birimlerimizi ve üst yönetimimizi tanıtmak amacı ile hazırlanan ”MUDO’lu Olmak” eğitimi, tüm çalışanlarımıza ilk iş günlerinde İnsan Kaynakları ekibi veya ilk yöneticileri tarafından verilmektedir.

Mudo Online Akademi

Turkcell Akademi işbirliği ile kurulan e-learning sistemi 2.000’den fazla eğitimi çalışanlarımıza online platform üzerinden sunmaktadır. Çalışanlarımızın deneyim, mesleki ve kişisel gelişim ihtiyaçları baz alınarak oluşturulan eğitim içerikleri, ayrıca İç Eğitmenlerimizin eğitim videoları ile desteklenmektedir.

Mağazacılık İç Eğitmen Projesi

Mağazalarımızda görev alan 25’den fazla İç Eğitmenimiz bulunmaktadır; İç Eğitmenlerimiz gönüllülük esası ile katıldıkları projede tamamladıkları “Eğitimcinin Eğitimi” ile Satış Danışmanı ekiplerimize Satış Teknikleri, Hazır Giyim ve Concept ürün eğitimleri vermektedir. Yıl boyunca devam eden eğitimlerde İç Eğitmenlerimiz, Mudo’nun satış tekniklerini, mağazacılık kurallarını, müşteriye yaklaşımını, Hazır Giyim ve Concept ürün bilgisi ve Şirket ile ilgili bilinmesi gereken temel kuralları almış oldukları eğitimlerle kendi deneyimlerini harmanlayarak Satış Danışmanlarına aktarmaktadırlar.