{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no", "points": "" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
MOBİLYA HARİCİ MUDO CONCEPT ALIŞVERİŞLERİNİZDE 200 TL VE ÜZERİ ÜCRETSİZ KARGO!
TÜM GİYİM VE AKSESUAR ALIŞVERİŞLERİNİZDE 200 TL VE ÜZERİ ÜCRETSİZ KARGO!

İptal ve İadeler Sıkça Sorulan Sorular Bize UlaşınYardım

Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça sorulan sorularımızı aşağıda sizin için listeledik. Cevabı görmek için baştaki oka basın.
                   Hala sorunuz varsa bize ulaşın formunu doldurabilirsiniz.

GENEL

Biz kimiz?

Mudo olarak, 100'ü aşan mağazamız ve 2.000'in üzerinde çalışanımız ile dünya modasını ve trendlerini 1964'ten bu yana Türk tüketicisi ile buluşturmaktayız. Müşterilerimize yılın her dönemi sunduğumuz çeşitli fırsat ve indirim avantajları ile mağazacılık anlayışına farklı bir bakış açısı getiren Mudo olarak, bu faaliyetleri internet ortamında da sunuyoruz.

Yıllardır mağazalarımızda size vermiş olduğumuz kaliteli hizmetlerimizden daha kolay ve hızlı yararlanabilmeniz için hazırladığımız sanal mağazamız size bir tık kadar yakın. Üstelik Mudo.com.tr'den yapacağınız alışverişlerde, birçok kampanya, indirim ve ekstra hizmetten de yararlanabilirsiniz.

Mağazalarınızdan ayırttığım bir ürünü kaç gün içinde satın almalıyım? Bu işlem için herhangi bir ücret ödemem gerekir mi?

Beğendiğiniz bir Mudo ürününü (bahçe ve mobilya grubu hariç) o gün içerisinde almak istemiyorsanız, hiçbir ücret ödemeden söz konusu ürünü bir sonraki gün mağaza kapanışına kadar ayırtabilirsiniz. Ayırttığınız ürünü, ertesi gün içerisinde satın almazsanız, beğendiğiniz ürün tekrar reyona yerleştirilecektir.

Tadilat için mağazanızda bıraktığım bir ürünü en fazla kaç gün içinde teslim almalıyım?

Mağazamıza tadilata bıraktığınız ürününüzü en geç 45 gün içerisinde teslim almanız gerekmektedir. Concept mobilya ürünleri için ise ürün adresinizden teslim alınıp gerekli onarım sonrasında 20 gün içerisinde geri teslim ediliyor.

Problem yaşadığım bir ürün için inceleme geri dönüş süreniz ne kadardır?

Problem yaşadığınız bir Mudo ürününü incelenmesi amacıyla mağazamıza bırakmanız durumunda, ürününüzle ilgili verilen karar en geç 15 gün içerisinde size iletilecektir.

Problem yaşadığım ürünün incelemesi kimler tarafından yapılmaktadır?

Problem yaşadığınız Mudo ürünü, merkezimizdeki üretim ve marka sorumluları tarafından titiz ve tarafsız bir incelemeden geçirilmektedir. Üründe herhangi bir üretim hatasına rastlanması durumunda ürününüzle ilgili değişim kararı alınmaktadır.

E- Fatura Nedir ?

E-fatura Uygulaması, mükelleflerin Maliye Bakanlığı’nın sistemi üzerinden, belirlenen standart ve formata göre birbirlerine fatura alıp göndermelerini sağlayan sistemin genel adıdır.

Maliye Bakanlığı tarafından yönetilen E-fatura uygulamasında amaç, tek format ve standarda göre satıcı ve alıcı arasında güvenli, zaman ve maliyet tasarrufu sağlayan bir sistem oluşturmaktır.

E-fatura yeni bir belge türü olmayıp, kâğıt fatura ile aynı hukuki niteliklere sahiptir. Yapmış olduğunuz alışverişlerin faturaları 1 Ocak 2016 tarihi itibariyle dijital ortamda (E-Arşiv) saklanacaktır.

E-fatura’ma nasıl ulaşabilirim? 

Yaptığınız alışverişler size e-faturanın çıktısı ile teslim edilecektir. Ayrıca alışverişinizin e-faturası mail adresinize otomatik iletilmektedir. Dilerseniz destek@mudo.com.tr adresine sipariş numaranız ile birlikte talebinizi belirten bir e-posta gönderebilir, ya da 444 MUDO/ 444 68 36 numaralı telefondan bu isteğinizi iletebilirsiniz.

ÜYELİK

Mudo.com.tr'ye neden üye olmalıyım?

Mudo.com.tr olarak, daha kaliteli hizmet verebilmek için müşterilerimizle daha yakından ilgileniyor, bu yüzden de sizleri daha iyi tanımaya çalışıyoruz.

Mudo imajı ve prensipleriyle hizmet veren sitemiz aracılığıyla, sizlerle daha yakın ilişkiler kurabilmeyi, bir aile olmayı hedefliyoruz. Bu kapsamda Mudo.com.tr olarak, müşterilerimizin alışveriş alışkanlıkları, tercih ve ihtiyaçlarıyla yakından ilgilenmekteyiz. Bu nedenle, daha güvenli, hızlı ve kolay alışveriş yapabilmeniz için, ilgi alanlarınızı, özel gün ve isteklerinizi bilmemiz size daha iyi hizmet sunabilmemiz açısından büyük önem taşıyor.

Mudo.com.tr, ilgi alanlarınızı da göz önünde bulundurarak hazırladığı özel e-bültenlerle, sizleri daha fazla memnun etmeye çalışmaktadır. Üyelik bilgileriniz ve alışveriş alışkanlıklarınız doğrultusunda hazırlanan bu e-bültenler sayesinde, kampanya, indirim ve her türlü duyuruyu önceden öğrenme fırsatına sahip olabilirsiniz.

Verdiğiniz siparişlere ait ürün, ödeme ve kargo bilgilerine sadece bir kaç tık ile ulaşabilen bir Mudo.com.tr üyesi olarak, tercihli olarak sunulan "cookie"ler sayesinde sistem tarafından tanınabilir, kolay site yönlendirmeleri ile alışverişlerinizi çok daha hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz.

Ürün sayfalarını gezerken istediğiniz ürünler için daha sonra satın alabilmek için "favorilerime ekle" seçeneğini tercih edebilirsiniz.

Mudo.com.tr'ye üye olmak için hiçbir ücret ödemenize gerek yoktur. Siz de Mudo.com.tr üyeliğinizi kısa bir form doldurarak hemen aktif hale getirebilirsiniz.

Üye olurken vereceğiniz bilgilerin güvenli bir şekilde saklanacağına, ticari amaçla 3. şahıs ve kuruluşlarla kesinlikle paylaşılmayacağına emin olabilirsiniz.

Mudo.com.tr üyesi olmak için ücret ödeyecek miyim?

Mudo.com.tr üyesi olmak için hiçbir ücret ödemenize gerek yoktur. Mudo.com.tr'nin üyelerine sunduğu tüm hizmet ve avantajlardan hiç bir ücret ödemeden yararlanabilirsiniz.

Mudo.com.tr'ye üye girişini nereden yapabilirim?

Üye girişinizi, Mudo.com.tr ana sayfasının sol üst kısmında bulunan "Giriş Yap" linkine tıklayarak, üye girişi yapmak istiyorum bölümünde yer alan kutucuklara e-posta adresi ve şifrenizi yazarak gerçekleştirebilirsiniz. Eğer siteye daha önce kaydolmayıp, üyelik şifresi almadıysanız, aynı penceredeki "Kayıt Ol" butonuna tıklayarak üyelik formunu doldurabilir, Facebook hesabınız üzerinden üyelik yapabilir ya da Mudo Exclusive Card'ınız ile üyelik girişi yapabilirsiniz. Anında aktif hale gelecek üyeliğiniz ile Mudo.com.tr avantajlarından hemen yaralanmaya başlayabilirsiniz.

Üyelik bilgilerimi ve şifremi daha sonra değiştirebilir miyim?

Üyelik ve iletişim bilgilerinizi "Hesabım" sayfasından ulaşabileceğiniz Üyelik Bilgilerim bölümünden kolayca güncelleyebilirsiniz.

Üyelik bilgilerinizin güncel ve doğru olması, siparişlerinizin teslimi ve size sunacağımız üyelik fırsatları bakımından çok önemlidir. Satış yetkililerimiz sizin güvenliğiniz için, gerekli gördükleri durumlarda, bu bilgilerin güncelliğini ve doğruluğunu kontrol edebilirler. Verilmiş olan bilgilerin gerçeklerle örtüşmemesi ya da güncelliğini yitirmiş olması halinde siparişin onaylanmamasına karar verebilirler. (Örnek; Siparişle ilgili açık olmayan durumlar, güvenlik, verilen telefon numarasından doğru kişiye ulaşılamaması halinde, yanlış bilgi vb.)

Üyelerinize hangi sıklıkta e-posta gönderiyorsunuz?

İlk defa üye olan kullanıcılarımıza, üyelik ve genel bilgilendirme amaçlı bir e-posta göndermekteyiz. Bunun dışında üyelik formunda bizden kampanya, indirim ve duyurular hakkında bilgilendirici e-posta almak istediğini belirten üyelerimize e-bülten göndermekteyiz.

Mudo.com.tr'den e-posta almak istemiyorsam ne yapmalıyım?

Mudo.com.tr'den aldığınız e-bültenler içerisinde en alt kısımda yer alan “Üyelikten Ayrıl” alanından bunu kolayca yapabilir ya da destek@mudo.com.tr adresine, ilgili e-posta hesabınız üzerinden e-posta almak istemediğinizi iletebilirsiniz.

Mudo.com.tr üyeliğimi iptal edebilir ya da bir başkasına devredebilir miyim?

Mudo.com.tr üyeliği sizlere birçok avantaj sağlarken karşılığında herhangi bir yükümlülük de getirmemektedir. Yine de istediğiniz zaman hesabınızı destek@mudo.com.tr adresine göndereceğiniz bir bilgilendirme mesajı ile kapatabilirsiniz. Ancak, üyelik sistemi gerçek kişilere özel olduğundan ötürü başkalarına devredilememektedir.

Üyelik şifremi unutursam ne yapmalıyım?

Sitemizin sol üst kısmında yer alan giriş yap linkinden ulaşabileceğiniz üye giriş ekranında, sadece e-posta alanını doldurup, şifre bölümünü boş bıraktıktan sonra "şifremi unuttum" linkine tıkladığınız takdirde yeni şifreniz, otomatik olarak üye olurken bildirdiğiniz e-posta adresinize gönderilecektir.

Üye olduğum e-posta adresini artık kullanmıyorsam ne yapmalıyım?

Üye olduğunuz e-posta adresini değiştirmek içim destek@mudo.com.tr adresinden mevcut e-posta adresiniz ve yenilemek istediğiniz e-posta adresinizi, değişiklik talebinizle birlikte iletmeniz yeterlidir. E-posta adresiniz tarafımızdan güncellenecek ve size güncelleme bilgisini iletilecektir.

Üye olmadan veya üye girişimi tamamlamadan alışveriş yapabilir miyim?

Üye olmadan da siparişinizi oluşturabilirsiniz. Yalnızca siparişinizi size ulaştırabilmemiz için birkaç bilginin girilmesi gerekmektedir. Kayıtlı üye olmanız sizin daha hızlı, kolay ve rahat bir alışveriş deneyimi yaşayabilmeniz için gereklidir.

Üyelerinizin yapmış oldukları alışverişlerden yeterince memnun kalmalarını nasıl sağlıyorsunuz?

Mudo olarak kaliteli hizmet ve ürünlerimizle her zaman gurur duyuyoruz. Müşteri memnuniyeti sağlamak için müşterilerimizle düzenli olarak ilgileniyor, isteklerinizi ve önerileriniz değerlendirip, şikâyetlerinizi göz önünde bulunduruyoruz. Mudo depolarını düzenli olarak kontrol altında tutuyor, bu sayede satış sonrasında ürünlerimizin sizlere en kısa sürede ulaşmasını sağlıyoruz. Gönderilerinizin size sağlam, eksiksiz ve doğru bir şekilde ulaşıp ulaşmadığının takibini yaparak, satış sonrasında da müşterilerimizi yalnız bırakmıyoruz.

SİPARİŞ

Sepetime eklemiş olduğum ürünleri sonradan çıkarıp, değiştirebilir miyim?

Sepetinizde bulunan her ürünü dilediğiniz takdirde tek bir tıklamayla sepetinizden çıkarabilirsiniz. Sepetinizin içine girdikten sonra, listeden kaldırmak istediğiniz ürünün yanındaki "sil" butonuna tıklayarak bu işlemi çok kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Sipariş ettiğim ürün stoklarınızda yoksa ne yapıyorsunuz?

Mudo.com.tr üzerinden siparişini verdiğiniz bir ürünün stoklarda olmama ihtimali, mağaza stoklarından satışa sunulan ürünler için geçerlidir. Mudo.com.tr'de daha fazla ürün çeşidi sunabilmek için, mağaza stokları da kullanılmaktadır.

Fiziki bir kaza veya teknik bir hatadan dolayı stoklarda olmayan bir ürünün alışveriş sayfalarında aktif görünmesi gibi nadir durumlarda ise, müşteri hizmetleri temsilcimiz sizinle en kısa sürede iletişime geçecek ve bu sorun tamamen sizin istekleriniz doğrultusunda çözüme kavuşturulacaktır. Böyle bir durumda yeni bir sipariş verebilir ya da siparişinizi iptal ederek paranızın iadesini talep edebilirsiniz. Ödemiş olduğunuz bedel en kısa sürede ödeme tercihinize göre bankanıza iade edilecektir.

Mudo mağazalarında gördüğüm her ürünü Mudo.com.tr'den satın alabilir miyim?

Şimdilik, Mudo mağazalarında satışa sunulan her ürünü sizlerle buluşturamıyoruz. Mudo.com.tr'den şu an için, sadece kategori menülerinde yer alan ürünlerimiz arasından alışveriş yapabilirsiniz. Ancak, unutmayın ki sitemiz yaşayan ve sürekli gelişen yapısıyla en kısa sürede size çok daha fazla seçeneği bir arada sunmayı hedeflemektedir.

Mağazalarınıza nasıl ulaşabilirim?

Size en yakın mağazamızı öğrenmek için lütfen tıklayınız.

Siparişini verdiğim ürünü almaktan vazgeçersem ne yapmalıyım?

destek@mudo.com.tr adresine göndereceğiniz bir e-posta ile ya da 444 MUDO/444 68 36 numaralı Müşteri Hattımızdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimize bu durumu bildirmeniz yeterli olacaktır.

Eğer ürününüz kargoya verilmediyse siparişinizin gönderimi derhal durdurulacaktır. Gönderimi durdurulan siparişlerin geri ödemeleri, Mudo.com.tr tarafından, seçmiş olduğunuz ödeme şekillerine göre bankanıza en kısa sürede iade edilir. Siparişinizin kargo şirketine teslim edilmiş olması durumunda iade koşulları geçerli olacaktır.

Siparişi verdiğim ürünü hediye pakedi yaptırabilir miyim?

Mudo.com.tr üzerinden oluşturduğunuz siparişlerde hediye paketi veya hediye notu hizmeti bulunmamaktadır. Dilerseniz ürün size teslim olduktan sonra size en yakın mağazamızdan destek alabilirsiniz

Ödemesini gerçekleştirdiğim siparişin içeriğinde değişiklik yapabilir miyim?

Mudo.com.tr sayfalarında, alışverişinizi onayladığınız anda bankanız ödemenizi otomatik olarak gerçekleştirir ve siparişinizin onaylanmasının akabinde faturanız kesilir. Bu durumda siparişinizi iptal ederek, yeni bir sipariş vermeyi deneyebilirsiniz.

Eğer siparişinizde değişiklik yapmak istiyorsanız destek@mudo.com.tr adresine göndereceğiniz bir e-posta ile ya da 444 MUDO/444 68 36 Müşteri Hattımızdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimize bu durumu bildirmeniz gerekmektedir. Gönderiniz kargo şirketine teslim edilmediyse siparişinizin teslim işlemi derhal durdurulacaktır.

Siparişinizin kargo şirketine teslim edilmiş olması durumundaysa tamamıyla iade koşulları geçerli olacaktır. Mudo.com.tr siparişlerinizi, ödemenizi iade etmek koşuluyla iptal etme yetkisine sahiptir. Lütfen yazılı bildirimlerinizin hiçbirinin içeriğinde kredi kartı numaranız ve şifreniz gibi şahsi/maddi güvenliğinizi tehlikeye atabilecek bilgileri bulundurmayınız!

Mudo.com.tr'den nasıl mobilya alırım?

1-Mudo.com.tr'de beğendiğiniz mobilyanın ürün detay sayfasına giriniz

2-Ürünün özelliklerini ve görselini inceledikten sonra "sepete ekle" butonuna tıklayınız.

Lütfen önce üyelik girişinizi yapınız
• Adınızı, soyadınızı ve telefon numaranızı lütfen kontrol ediniz                                 
• Sipariş vermek istediğiniz ürün adetini giriniz                                 
• Mobilya gönderim ağımızı kontrol ediniz, fatura ve teslimat adresini seçiniz                                 
• Ödeme bilgilerinizi girerek, siparişinizin bize ulaşmasını sağlayınız

Bu noktadan sonra Müşteri Hizmetleri Yetkililerimiz, ürünlerin hazırlanması ve hızlı bir şekilde teslim edilmesi için gereken tüm konularda çalışmalarını yaparak, İnternet'ten güvenle mobilya alışverişi yapmanızda size gereken desteği verecekler. Mobilya gibi büyük ve hassas ürünlerde kargo koşulları geçerli olamayıp, özel nakliye koşulları geçerli olduğu için, siparişinizin teslim zamanı ile ilgili net bilgi ancak bu aşamadan sonra iletilebilecektir.

ÖDEME

Almak istediğim ürünler için hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

Mudo.com.tr'den sipariş ettiğiniz tüm ürünleri aşağıdaki ödeme seçeneklerinden herhangi biri ile gerçekleştirmeniz mümkündür.

Kredi kartı ile taksitli ödeme: Advantage, Axess, Bonus, CardFinans, Maximum, Paraf ve World özellikli kredi kartı sahibi tüm müşterilerimiz, kendilerine Mudo avantajlarıyla sunulan seçeneklerden dilediklerini tercih ederek, sitemizden peşin fiyatına taksitle alışveriş yapabilirler. (Diğer kredi kartı tipleriyle sadece tek çekim seçeneğiyle alışveriş yapılabilir.) Mudo.com.tr üzerinden vade farkı alınarak taksitlendirme yapılmamaktadır.

Havale, Virman ve EFT ile ödeme: 3.000 TL üzeri alışverişlerinizde aşağıdaki Mudo.com.tr banka hesabı üzerinden havale, virman ya da EFT yöntemlerinden biriyle ödeme gerçekleştirebilirsiniz.

Havale, Virman ve EFT ile ödeme yapabileceğiniz güncel hesap numaramız şöyle:

Garanti Bankası

IBAN No: TR240006200044800006278314

Önemli uyarı: Havale ve eft ödemelerinizde, alıcı ismi mutlaka " MUDO SATIŞ MAĞAZALARI AŞ.” olarak girilmelidir. Ayrıca, havale, eft ve virman ödemelerinizde, ücretin hangi siparişe ait olduğuna dair, açıklama bölümüne sipariş numaranızı eklemeniz gerekmektedir.

Kredi kartı bilgilerimi vermem güvenli mi?

Mudo.com.tr'de güvenliğiniz, test edilmiş yazılımlar ve dünyanın konusunda uzman şirketlerinin başında gelen Globalsign ve Thawte Global firmalarının sağladığı SSL şifreleme yöntemiyle sağlanmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz, kesinlikle Mudo serverları üzerinde saklanmamaktadır. Ödeme işlemleriniz siz ve bankanız arasında gerçekleşmekte, bize sadece banka tarafından bu işlemin onaylanıp onaylanmadığı bilgisi iletilmekte, ödeme bilgileriniz 3. kişilerin ulaşımına ve müdahalesine kapalı tutulmaktadır. Üyelerimiz yapmış olduğu işlemlerde 128 bit SSL güvenlik alanı içinde hareket etmenin rahatlığını yaşamaktadırlar. Bu şifreleme uluslar arası bir standarttır.

Ben gerekli onayı vermediğim halde kredi kartımdan tahsilât yapılabilir mi?

Mudo.com.tr olarak kesinlikle kredi kartı numaralarını sistemlerimize almıyoruz. Yapmış olduğunuz ödemeye ilişkin bu tip bir işlem, çalıştığımız banka tarafından temin edilen sanal pos (VPOS) üzerinden, sizin bilgisayarınız ve bankanız arasında gerçekleşmektedir. Bizim sistemlerimize hiçbir şekilde sizin kredi kartı, şifre ve güvenlik bilgileriniz ulaşmamaktadır. Bu nedenle bizim kredi kartınızdan tahsilât yapmamız gibi bir durum söz konusu değildir.

Yabancı kredi kartlarıyla ödeme yapılabiliyor mu?

Şimdilik yabancı kredi kartlarıyla ödeme kabul edemiyoruz. Ayrıca, ödemelerinizi sadece TL bazında yapabiliyorsunuz.

Fiyatlarınıza KDV dâhil mi?

Mudo.com.tr sayfalarında gördüğünüz tüm fiyatlara KDV dâhildir.

Mudo.com.tr Satış Sözleşmesi nedir?

Mudo.com.tr Satış Sözleşmesi 4822 no'lu Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkındaki Yönetmelik hükümlerine dayanarak Mudo.com.tr müşterilerinin haklarının tanımlanması ve korunması için hazırlanmış bir sözleşme metnidir. Müşterilerimizin Mudo.com.tr üzerinden alışveriş yapabilmesi ve bahsi geçen haklardan yararlanabilmesi için ödeme sayfasında yer alan bu sözleşmeyi ve ön bilgilendirme formunu elektronik ortamda onaylamaları gerekmektedir.

Ödeme adımı sırasında gereken tüm bilgileri girmeme rağmen ödeme onayı alamıyorsam ne yapmalıyım?

Ödemenizi kredi kartı ile gerçekleştirmeye çalışıyorsanız;

* Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,                                     
* Kartınızın üzerindeki Visa ya da Master kart tipini doğru seçtiğinizi,                                     
* Kartınızın son kullanma tarihini,                                     
* Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi,                                     
* Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,                                     
* Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı,                                     
* Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını;

Yukarıdaki koşulların hepsinin doğrulanmasına rağmen sorununuz hala devam ediyorsa ve ödeme sayfalarında tereddüt yaşıyorsanız, destek@mudo.com.tr adresine sorununuzu ve telefon numaranızı belirten bir açıklama e-postası atabilir ya da 444 MUDO/444 6836 Müşteri Hattından Müşteri Hizmetleri Temsilcimiz ile görüşerek gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.

KARGO VE TESLİMAT

Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?

MUDO’nun kargo iş ortağı UPS’dir. Tüm hazır giyim ve aksesuar ürünleri, küçük parça Concept ürünleri                                 UPS kargo ile tarafınıza gönderilmektedir. Büyük dekoratif ürünler ve mobilyalar MUDO tarafından                                 sevkiyat araçları ile adreslere teslim edilmektedir.

Teslimat ücreti var mı?

Türkiye’nin her yerine kargo 15,99 TL’dir. Mobilya harici tüm giyim, aksesuar ve Mudo Concept alışverişlerinizde 200 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücreti alınmamaktadır.                                 Mobilya gibi büyük ebatlı ürün teslimatlarında sevkiyat ücreti uygulanır. Gönderilecek il ve ilçe                                 bilgisine göre sevkiyat ücreti değişkenlik gösterebilir.

Ücretsiz kargo ve sevkiyat kampanya detayları nelerdir?

Ücretsiz Kargo Kampanyaları:  Türkiye’nin her yerine kargo 14,99 TL’dir. Mobilya harici tüm giyim, aksesuar ve Mudo Concept alışverişlerinizde 200 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücreti alınmamaktadır. Ücretsiz Kargo kampanyalarında ücret alınmadan UPS ile adresinize teslimat gerçekleştirilir. Kampanyanın geçerlilik tarihi ve kapsadığı ürün detayları dikkate alınmalıdır. Mudo kampanya koşullarını ve bitiş tarihini önceden haber vermeksizin değiştirme hakkını saklı tutar.

Ücretsiz Sevkiyat Kampanyaları:  Gönderilecek il-ilçe bilgisine ve alışveriş tutarına göre sevkiyat ücreti değişkenlik gösterebilir. Mudo sevkiyat ücreti listesine buradan ulaşabilirsiniz. Ücretsiz sevkiyat kampanyaları sadece belirlenen tarih ve koşullarda geçerlidir. Mudo kampanya koşullarını ve bitiş tarihini önceden haber vermeksizin değiştirme hakkını saklı tutar.

SİPARİŞ İADE VE İPTAL İŞLEMLERİ

Siparişim eksik, yanlış ya da hasarlı teslim edilirse ne yapmalıyım?

Bu durumda siparişinizi teslim eden kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyip, ürünü teslim almamalısınız. Hemen Mudo Müşteri Hizmetleri ile telefon ya da e-posta aracılığıyla iletişime geçerek gerekli bilgiyi verdiğiniz takdirde siparişinizin telafisi en kısa zamanda gerçekleştirilecek ve bu işlem için gereken kargo masrafları Mudo.com.tr tarafından karşılanacaktır.

Demonte satılan ürünler için kurulum hizmeti veriyor musunuz?

Bu şekilde satılan ürünlerimiz için şu an böyle bir servisimiz bulunmamaktadır. Bu tip ürünler içinde kurulum kılavuzu ile birlikte satışa sunulmaktadır.

Satın aldığım ürünlerin garanti süresi nedir?

Mudo olarak ürün gruplarımıza göre, tüm ürünlerimizde faturanız üzerinde bulunan tarihten itibaren 2 yıl garanti veya sorumluluk süremiz bulunmaktadır.

Satın aldığım ürün defolu veya kırık çıktı, ne yapmalıyım?

Sipariş ettiğiniz ürün üretimden veya kargo teslimatından kaynaklanan bir hata ile size gönderildiyse, garanti veya sorumluluk süresi içerisinde ürününüzü, varsa aynı ürün ile değiştirebilir veya iade edebilirsiniz. Bu konuda 444 MUDO/ 444 68 36 numaralı Mudo Müşteri Hattı telefonumuzdan müşteri hizmetleri temsilcimizle görüşebilirsiniz veya destek@mudo.com.tr adresine sorununuzu telefon, sipariş numaranız, hasarlı ürün fotoğrafı ve ilgili ürün kodu ile bildirebilirsiniz.

Garanti belgesi ve kullanım kılavuzlarına nasıl ulaşabilirim?

Satın aldığınız ürünün varsa, Garanti Belgesi ve Kullanım Kılavuzları siparişiniz ile birlikte gönderilmektedir. Eğer isterseniz aşağıdaki linkten de elektronik ortamdaki örneğine ulaşabilirsiniz.

- Mudo Concept Ürün Kullanım Kılavuzu

Satın aldığım ürün bozuldu, aldığım üründen memnun kalmadım, ne yapmalıyım?

Eğer almış olduğunuz ürünün normal kullanım şartları içerisinde üretimden kaynaklanan bir hata nedeniyle bozulduğunu ya da üründen memnun kalmadığınızı düşünüyorsanız, bu yöndeki şikâyetinizi size ulaşabileceğimiz bir telefon, sipariş numarası, ürün fotoğrafı ve ürün kodunu içeren bir e-postayı destek@mudo.com.tr adresine gönderiniz. 444 MUDO/ 444 68 36 numaralı Mudo Müşteri Hattı telefonumuzdan müşteri hizmetleri temsilcimize ulaşınız. Müşteri hizmetlerimiz size gereken desteği mümkün olan en kısa sürede verecektir. Müşteri Hizmetlerimiz size ulaşana kadar lütfen ürünü saklayınız.

Sipariş ettiğim ürünü nasıl iade edebilirim?

Siparişinizi, teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içinde kullanmadığınız ve ürün ya da ambalajını (satılabilirliğini) bozmadığınız sürece iade edebilirsiniz.

UPS İade Kargo Kodu:

Concept Ev ürünleri için 93WR07                                 
                               Giyim ve Aksesuar ürünleri için ise E77932

Eğer ürününüzün evden teslim alınmasını istiyorsanız; Ups Kargo ile Tel: 0850 255 00 66, WhatsApp Gönderi Hattı: 0530 524 93 33 veya https://www.ups.com.tr/kuryecagir linkinden form doldurarak iade talebi oluşturabilirsiniz. Teslimat adresinize gelecek olan UPS yetkilisine; paket ve içeriğindeki tüm doküman (garanti belgesi, fatura, sevk irsaliyesi, kargo teslim fişi vb.) ile birlikte teslim ederek UPS firmasından karşı ödemeli olarak bize ulaştırabilirsiniz. Bu noktada sizden ricamız, ürünü mümkün olduğunca sağlam ve hasara uğramayacak bir şekilde paketlemenizdir. Ürününüzün bize ulaştıktan sonra, yetkililerimizce yapılacak incelemelerin ardından kullanım hatası gibi nedenlerden kaynaklanan kesin bir aksaklık tespit edilmediği takdirde, tercih etmiş olduğunuz ödeme şekline göre ürün bedeli bankanıza iade edilecektir.

Mobilya Ürünleri için

Mobilya ve kendi sevkiyat araçlarımızla teslim edilen ürünler UPS ve diğer kargo şirketleri ile gönderilmemelidir.  destek@mudo.com.tr adresine sipariş numaranız ve ilgili ürün kodu ile birlikte iade sebebinizi belirten bir e-posta gönderebilir, ya da 444 MUDO/ 444 68 36 numaralı telefondan bu isteğinizi iletebilirsiniz.

Dilerseniz teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içerisinde iade taleplerinizi mağazalarımız vasıtasıyla da iletebilirsiniz. Bu durumda iade etmek istediğiniz ürünü, beraberinde gelen fatura, irsaliye vb. tüm yasal evraklarla birlikte, size en uygun Mudo mağazasına götürmeniz ve internet kanalıyla aldığınız ürünü iade etmek istediğinizi bildirmeniz yeterlidir. Bu aşamadan sonra mağazamız tarafından iade edeceğiniz ürün teslim alınarak inceleme için merkezimize iletilecek ve eğer iade koşullarında olumsuz bir durum bulunmuyorsa, iadeniz 14 gün içerisinde, ödeme şeklinize göre yapılmış olacaktır.                             

Teslim alındıktan sonraki 30 gün içerisinde bilgi verilmeyen ya da satılabilirliği bozulan ürünler, Mudo.com.tr tarafından iade alınamayacaktır.                              

Kimi ürünlerin iadesi, belirli şartlar nedeniyle uygun görülmediği sürece mümkün olamayacağından, müşterilerimizden bu konuda hassas olmalarını bekliyoruz. Teslimat sırasında arızalı ya da ayıplı çıkan ürünler dışında, niteliği itibarıyla iade edilemeyecek, kullanım sırasında vücutla direkt temasa girmek suretiyle hijyen açısından hassas olan ürünler (gece elbisesi, iç giyim, çorap, mayo ve aksesuarlar v.b.) ve tek kullanımlık ürünlerde, orijinal ambalajının açılması halinde iade alınamamaktadır.                              

Yılbaşı, sevgililer günü, anneler günü gibi belirli günlere yönelik özel olarak hazırlanan ve ithal edilen ürünlerde, kampanya ve promosyon ürünlerinde de ürünün iadesi alınamamakta; müşterilerimiz bu şartları kabul ederek alışverişini gerçekleştirmektedir.                             

İade edilen ürün, öncelikle Mudo.com.tr bünyesindeki servis tarafından incelenecektir ve tüm koşullara uygun olduğu tespit edildiğinde, 3 ila 7 iş günü içerisinde uygulamaya girecek iade işlem süresi başlatılacaktır.                             
Kurumsal alımlarla ilgili not: İade edeceğiniz ürünün faturası şirket adına düzenlenmiş ise, iadenizi, şirketinizin kargo ücretini dâhil etmeden(ürün birim fiyatı + KDV) keseceği iade faturası ile göndermeniz gerekmektedir.

İade talepleriniz yalnız Mudo.com.tr merkezinden karşılanabilmektedir, bu yöndeki isteklerinizi lütfen destek@mudo.com.tr adresine veya 444 MUDO/ 444 6836 numaralı telefona bildiriniz.

Mudo.com.tr'den aldığım ürünü değiştirmem mümkün mü?

Mudo.com.tr'den alınan her ürünü faturanızla, fatura tarihinizden itibaren 30 gün içerisinde Mudo mağazalarından değiştirme imkânına sahipsiniz. Mobilya ve benzeri büyük ebatlı ürünlerin iade ve değişim işlemleri için 444 68 36 Mudo müşteri hizmetlerini arayarak bilgi alabilirsiniz. Eğer değiştirmek istediğiniz ürünü farklı bir ürün olarak tercih ederseniz; yeni aldığınız ürünün fiyatı iade tutarınızın üzerinde ise aradaki farkı nakit veya kredi kartınız ile ödeyebilirsiniz. Aldığınız ürünün bedeli iade tutarınızdan düşük ise aradaki fark kadar alışveriş yapmayı tercih edebilirsiniz. Mağazalardan yapılan değişikliklerde aradaki fark miktarı kesinlikle iade edilememekte, daha sonra kullanılmak üzere herhangi bir işlem yapılmamaktadır.

İade durumunda ödememi ne zaman geri alabilirim?

Kredi kartı ile yaptığınız ödemelerde ürün tutarı, iade talebiniz onaylandıktan* ve size bildirilir bildirilmez aynı gün içerisinde bankanıza iade edilecektir. Bu tutarın bankaya devrinden sonra hesaplarınıza yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, olası gecikmelere Mudo.com.tr herhangi bir müdahalede bulunamayacaktır. Kredi kartınıza iade edilen tutarın banka tarafından hesabınıza yansıtılması ortalama 7 günü bulabilmektedir. Kredi kartı ile taksitli olarak yapılan alışverişlerin iadesinin bankanız tarafından yine taksitli olarak yapılabileceğini, Mudo.com.tr'nin bu duruma herhangi bir müdahalesinin bulunmadığını belirtmek isteriz.                                 
*İade işlemlerinin onaylanma süreci, iade talebinizin tarafımıza ulaşmasından itibaren maksimum 14 gün içerisinde yapılmaktadır.

Mağazadan alınan sevkiyata tabi ürünlerin iade, değişim koşulları nelerdir?

Tüm detaylara ekli “Sevkiyata Tabi Ürün Yerinde Satış Sözleşme” örneğinden ulaşabilirsiniz. Tıklayınız. 

KAMPANYALAR

Kampanyaları nasıl takip edebilirim?

Aktif olan tüm kampanyalarımızı web sitemiz üzerinde bulunan Kampanyalar sayfasından takip edebilirsiniz.

Yeniliklerden, fırsatlardan ve kampanyalarımızdan öncelikli olarak haberdar olmak için, Hesabım > Kullanıcı Bilgileri adımlarından SMS ve E-posta bildirimlerinizi aktifleştirebilirsiniz.

Aktif bir üyeliğiniz bulunmuyorsa; e-bültenlerimizin size ulaşması için web sitemizde ana sayfada alt bölümde bulunan e-bülten bölümü üzerinden listemize abone olabilirsiniz.

Kampanyalarımızdan anlık olarak haberdar olmak için, masaüstü bildirimlerinizi etkinleştirebilir ve push bildirimlerimizi alabilirsiniz.

Aynı zamanda Mudo ve Mudo Concept Sosyal Medya Hesaplarımız üzerinden bizleri takip edebilirsiniz.