Mudo.com.tr'nin kargo gönderimlerindeki çözüm ortağı ARAS'dur. Sitemizden vereceğiniz siparişler, ARAS güvencesiyle en hızlı ve güvenli şekilde size ulaştırılacaktır. Mudo.com.tr, aldığınız ürünleri size mümkün olan en kısa süre içerisinde ulaştırmayı kendine amaç edinmiştir. Bu nedenle, site üzerinden sattığımız ürünlerin büyük kısmını Mudo'ya ait depolarda tutmaktayız. Böylece de diğer bir çok online satış sitesinin aksine, ürünü kargo firmasına teslim etmeden önce ürünlerimizin büyük bir kısmında tedarik edilmeleri için 3-4 günlük ekstra sürelere ihtiyaç duymamaktayız. (Sizleri daha fazla ürün çeşidi ile buluşturabilmek için ürünlerimizin küçük bir bölümünün stoğu mağazalarımızdan temin edilmektedir. Bu ürünler için kargoya teslim süresi 3 ila 7 iş günü arasında değişmektedir. Ürün detayında "Hızlı Teslimat" ibaresi bulunmayan ürünlerin stoğu mağazalardan temin edilmektedir. Alışveriş sepetinizde bu ürünler bulunması durumunda, siparişiniz ancak mağazadan ürünlerin temin edilmesinin ardından kargoya verilecektir.) (Sizlere daha hızlı hizmet verebilmek için ayrı depo merkezlerinde bulunan dekorasyon ve hazır giyim ürünlerimizi ayrı kargo gönderileri ve yasal evraklar ile gönderiyoruz. Bunun için sizlerden ilave bir kargo ücreti almıyor, yine tek kargo ücretiyle bu hizmeti sunuyoruz. Üstelik toplamda hem hazır giyim hem de dekorasyon ürünlerimizden oluşan siparişlerinizi de sipariş tutarınız 100 TL ve üzerindeyse yine kargo ücretinizi biz karşılıyoruz.) Bu kapsamda ödemesi tamamlanarak onaylanmış siparişleriniz 2 iş günü içerisinde kargo firmamıza paketlenmiş olarak teslim edilir. Kampanya dönemlerinde ve stoğu mağazalarımızdan temin edilebilen bazı ürünlerde siparişlerin gönderim süresinde birkaç gün gecikme yaşanabilmektedir.* *Mobilya gibi özel teslimat gerektiren büyük ebatlı ürün gönderimlerinde teslimat süre ve bölgeleri değişebilmektedir. Bu tip siparişlerinizde lütfen 444 MUDO / 444 6836 nolu Mudo Müşteri Hattından müşteri hizmetleri temsilcimizle iletişime geçiniz. Ayrıca, siparişiniz kargoya verildiği zaman, sistemlerimiz tarafından size kargo teslimat e-postası otomatik olarak gönderilecektir. Bu e-posta ile siparişinizin ne zaman kargoya teslim edildiğini öğrenebilir, Hesabım>Siparişlerim sayfasına girerek de siparişinizin durumunu rahatça görebilirsiniz. (Hazır giyim ve dekorasyon ürünlerini bir arada içeren siparişleriniz, 2 farklı noktadan çıkarılacağı için, 2 farklı sipariş takip numarası ile takip edilebilmektedir.) Siparişlerinizi size en kısa sürede teslim etmek bizim açımızdan büyük önem taşımaktadır. Bu süre teslim almak istediğiniz noktanın durumuna göre siparişinizin onaylanmasına müteakip 2 iş günü (büyük il merkezleri) ile 10 iş günü arasında değişebilmektedir. Teslimatı konusunda zaman kısıtı bulunan siparişleriniz için, kargo gönderim sürelerini göz önünde bulundurmanızı önemle rica ederiz.
Siparişiniz kargoya verildiği zaman sistemlerimiz tarafından size kargo teslimat e-postası otomatik olarak gönderilecektir. Bu e-posta ile siparişinizin ne zaman kargoya teslim edildiğini öğrenebilir ve Hesabım>Siparişlerim sayfanızdan siparişinizin durumunu rahatça görebilirsiniz. (Hazır giyim ve dekorasyon ürünlerinin birlikte yer aldığı siparişleriniz, farklı depolardan kargoya teslim edileceği için, size iki farklı kargoya teslim edildi bilgisi ve takip numarası gönderilecektir.)
Eğer ürününüz, en geç 10 iş günü içerisinde adresine ulaşmazsa destek@mudo.com.tr adresine sorununuzu ve telefon numaranızı belirten bir açıklama e-postası atabilir ya da 444 MUDO/ 444 6836 Mudo Müşteri Hattından Müşteri Hizmetleri Temsilcimiz ile görüşerek gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.
Mudo.com.tr siparişlerinizi, boyutu ne olursa olsun Türkiye'nin her yeri için sadece 8.99 TL kargo bedeli ödeyerek ARAS güvencesi ile teslim alabilirsiniz.* *Mobilya gibi büyük ebatlı ürün teslimatlarında ve özel kampanya dönemlerinde Türkiye'nin her yeri için geçerli olan sabit ücretimizde değişiklik olabilir. Bu tip siparişlerinizde lütfen 444 MUDO/ 444 6836 Mudo Müşteri Hattından müşteri hizmetleri temsilcimizle iletişime geçiniz.
İnternet üzerinden alışveriş yaptığınızda, mağazadan alışveriş yapmak için gidip gelirken yapacağınız her türlü masraftan (otobüs bileti, taksi ücreti, benzin parası, otopark bedeli vb.) kurtulur, çok daha kısa sürede ve yorulmadan alışverişinizi tamamlarsınız. Ancak bu rahatlığı yaşamanız için ürün dışında size ayrı bir hizmet daha sunulması gerekmektedir: Kargo. Bu ekstra hizmeti size en uygun ücret ve kalite ile sunabilmek için, Mudo.com.tr olarak gönderilerimizde ARAS firması ile çözüm ortaklığı kurduk. Bu sayede, Türkiye'nin her yerine özel indirimli bir fiyat üzerinden siparişlerinizi ulaştırabiliyoruz.
Kargo hizmetinin ücreti, siparişini verdiğiniz ürünle birlikte aynı anda faturalandırıldığından daha sonra kargonuzun teslimi için herhangi bir ödeme yapmanıza gerek yoktur. * Mobilya gibi büyük ebatlı ürün gönderimlerinde özel nakliye gerekebileceğinden, siparişiniz ARAS tarafından teslim edilmeyebilir, nakliye ücretlendirmelerinde farklılık olabilir. Bu tip siparişlerinizde lütfen 444 MUDO/ 44 6836 Mudo Müşteri Hattından müşteri hizmetleri temsilcimizle iletişime geçiniz.
Siparişiniz size ulaştığında, eğer gönderi paketinde herhangi bir bozulma ya da şüpheli durum tespit ediyorsanız lütfen teslim almayınız. Kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip, en kısa sürede müşteri hizmetleri temsilcimizle iletişime geçiniz. Eğer böyle bir paketi, teslim fişini imzalayıp kabul ederseniz, taşıma sırasında gerçekleşen hasar, kaybolma gibi durumların tespit edilme ihtimalini ortadan kaldırırsınız. Bu durunda ürününüzün taşıma sırasında başına gelenlerden hiçbir şekilde kargo firması sorumlu tutulamayacaktır. (En küçük ezilme ya da açılmış olma belirtisinde dahi görevliden ısrarla tutanak tutmasını isteyiniz ve bizimle irtibata geçiniz.)
Şuan için böyle bir hizmetimiz bulunmamaktadır.
Faturalarınız, sipariş ettiğiniz ürünler ile birlikte, gönderinizin bulunduğu paketin dışına yapıştırılan şeffaf kargo poşetinin içerisinde gönderilir. (Hazır giyim ve dekorasyon ürünlerini bir arada içeren siparişleriniz, hazır giyim ve dekorasyon ürünleriniz ayrı depolardan çıkarılacağı için farklı faturalarda adresinize gönderilecektir.) Eğer isterseniz fatura adresi ile gönderi adresini farklı seçebilirsiniz. Bunun için fatura adresi bölümüne faturanızın gitmesini istediğiniz adresi, teslimat adresi bölümüne de gönderinizin gitmesini istediğiniz adresi doğru bir şekilde girmeniz yeterlidir.
Ancak, özellikle hediye gönderimlerinizde ödediğiniz ücrete ait faturanın hediye aldığınız kişi tarafından görülmesini tercih etmeyeceğinizi de göz önünde bulundurduk. Bu nedenle sipariş esnasında size fatura adresi ve teslimat adresini farklı seçebilme olanağını sunuyoruz. Ve aynen yukarıda belirttiğimiz gibi, hediyelik siparişlerinizde de ayrı bir adrese gitmesini istediğiniz faturaların gönderim ücretini sizin adınıza biz karşılıyoruz.
Siparişleriniz, siz aksini talep etmediğiniz sürece, faturalarıyla beraber gönderilir. Gönderinizin bulunduğu paketin dışına yapıştırılan şeffaf kargo poşetinin içerisinde faturanız bulunmaktadır. Eğer faturanız siparişinizle beraber size teslim edilmediyse, lütfen kargo görevlisinden faturanızı isteyiniz. Faturanızın size teslim edilmemesi halinde, lütfen görevli kişiye tutanak tutturarak durumu en kısa sürede bize bildiriniz. Bu durumda kargo firmasından faturanızın bulunması istenecektir. Eğer faturanız bulunamıyorsa size faturanızın, kaşeli bir kopyasını göndereceğiz.
Faturanızın düzenlendiği adresi değiştirmek için; 444 MUDO/ 444 6836 numaralı Müşteri Hattı telefonumuzdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimize, mesai saatleri dışı ve tatil günlerinde ise destek@mudo.com.tr adresinden sorununuzu telefon numaranızla birlikte belirterek bize ulaşabilirsiniz. Yasal düzenlemelerin izin verdiği ölçüde istekleriniz yerine getirilmeye çalışılacaktır. Kargo ya da postaya verilmiş olan faturalarda herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır.
Siparişinizin onayı henüz verilmemişse, 444 MUDO/ 444 68 36 Mudo Müşteri Hattından ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimize ya da destek@mudo.com.tr adresinden bize ulaşabilir ve gereken değişikliği iletebilirsiniz. İsteğiniz üzerine size bu konuda destek verilecek ve gereken düzenleme yapılacaktır. Siparişinizin faturalanması ya da kargoya verilmiş olması durumunda herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır.
Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra tarafınıza e-posta aracılığı ile bir gönderim numarası iletilecektir. Gerek sitemizdeki Hesabım>Kargo Takibim sayfasından gerekse kargo firmasının internet sitesindeki gönderi takip sayfasından, bu numarayı kullanarak siparişinizi takip edebilirsiniz. (Hazır giyim ve dekorasyon ürünlerini bir arada içeren siparişleriniz farklı depolardan çıkarılacağı için, farklı kargo takip numaraları ile takip edilebilecektir.)
Sipariş ettiğiniz ürünler, kargo yetkilisi tarafından; size, Mudo.com.tr alışveriş sayfasında belirtmiş olduğunuz başka bir isme ya da ispatlandığı takdirde 1. dereceden akrabanıza resimli kimlik kontrolü ve teslim fişinin imzalanması karşılığında teslim edilecektir. Teslimat sırasında yukarıdaki koşullardan hiç biri gerçekleşmemişse kargo yetkilisi adrese bir haber formu bırakacak ve takip eden ilk iş günü içerisinde 2. bir uğrama gerçekleştirecektir. Bu süreç zarfında, teslimat koşullarının hiçbirinin gerçekleşmemesi durumunda 2 gün içinde 444 99 99 ARAS Müşteri Hizmetlerini arayarak siparişinizi teslim alabileceğiniz saat dilimini bildirmeniz istenecektir. Aksi takdirde ürününüz Mudo.com.tr deposuna geri gönderilecektir. Bu noktadan sonra müşteri hizmetleri temsilcilerimiz sizinle iletişime geçmeye çalışacak, buna göre siparişinizin durumuna karar verilecektir.
Eğer alıcı değişikliği yapmayı istediğiniz sipariş, kargo firmasına teslim edilmemişse destek@mudo.com.tr adresinden veya 444 MUDO/ 444 6836 Mudo Müşteri Hattı telefonumuzdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimizden bu konuda destek alabilir, gerekli düzeltmeyi yaptırabilirsiniz. Maalesef, siparişinizin faturalanması veya kargo firmasına teslim edilmiş olması durumunda değişiklik yapılamamaktadır.
Çalıştığımız kargo firması ARAS, siparişlerinizin güvenliğinin ve nitelikli takibinin sağlanabilmesi için sadece adrese teslim yapmaktadır.
Mudo.com.tr gönderim ağı, ARAS Kargo'nun sağladığı tüm bölgeleri kapsamaktadır. Mobilya grubu ürünler, hem büyük ebat ve ağırlıkları hem de hassas gönderim koşulları nedeniyle özel nakliye gerektirmektedir. Bu nedenle Mudo.com.tr olarak sizlere daha kaliteli ve özenli hizmet sunabilmek adına, mobilya teslimatlarınız kargo ile yapılamamaktadır. Mobilya gönderimleri ve teslimat koşulları, siparişinizi göndereceğiniz bölge ve yerleşim yerine göre farklılık göstermekte, teslimat süresi 7 ila 30 iş günü arasında değişiklik gösterebilmektedir. Detaylı bilgi için adresinden ya da 444 MUDO (68 36) nolu Müşteri Hattımızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz. Teslimatyapılan il ve ilçelerimiz: İstanbul, Ankara, İzmir, Bodrum, Marmaris, Bursa, Yalova, Antalya, Denizli, Eskişehir, Kayseri, Malatya, Gaziantep, Akçay, Çanakkale, Tekirdağ, Bandırma, Susurluk, Aydın, Kuşadası, Manisa, Mersin, Adana, Hatay, İskenderun, Edirne, Keşan, Ereğli, Adapazarı, İzmit, Trabzon, Samsun. Mobilya teslimatları bu merkezlerde bulunan Mudo mağazalarının 40 km uzağına kadar yapılabilmektedir. Diğer il, ilçelere ve adalara teslimat gerçekleştirilememektedir.
Mudo.com.tr gönderim ağı, şu an için sadece ARAS bölgeleri kapsamaktadır.