{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
Seçili Giyim, Aksesuar ve Mobilya Hariç* Mudo Concept Ürünlerinde 3 AL 2 ÖDE FIRSATI!

Günaydın Steak House - Hande Canko

Mudo Concept ürünleriyle özgün bir tarz yakalayarak Günaydın Steak House'u dekore eden Günaydın Grup Mimarı Hande Canko, projelerini ve restoranın dekorasyon sürecini sizler için anlattı.

Günaydın Steak House diğer lokasyonlardaki şubelerinden oldukça farklı bir konsepti yansıtıyor. İç dekorasyonunda ilham aldığınız noktalar neler oldu?

Günaydın Grup dört ayrı konsept ile hizmet veriyor. Bu konseptleri, farklı ve özgün tarzları ile Günaydın Restoran, Günaydın Kasap Steak House, Günaydın Burger ve Günaydın Köfte Döner adı altında müşterilerimizle buluşturuyoruz. Günaydın Kasap Steak House projemiz kendine özgü bir stili yansıtıyor. Bu projeyi, doğal, iri ve güçlü kavramları çerçevesinde tasarladık.

Restoranların dekorasyonunda Mudo Concept'ten hangi ürünleri tercih ettiniz? Genel konsept bu ürünlerin seçimini nasıl etkiledi?

Steak House projelerinde Mudo Concept'ten natürel görünümlü ahşap sandalyeler ve dresuarlar, şık ve özgün dekoratif aksesuarlar ve mekâna özel bir hava katan aydınlatma öğelerini tercih ettik. Mudo Concept'ten seçtiğimiz ürünlerle mekânlarımızda yaşatmak istediğimiz doğallık kavramının bütünleştiğine inanıyoruz.Evinize almak istediğiniz veya evinizde bulunan en favori Mudo Concept ürününüzü öğrenebilir miyiz?Evimde, Mudo Concept'in mutfak ve banyo aksesuarlarını kullanıyorum. Mudo Concept'ten aldığım en favori ürünüm kahve kupalarım. Mudo Concept'in dekoratif aksesuar ürün yelpazesinin çok geniş olduğunu ve her zevke hitap ettiğini düşünüyorum.

Restoran, otel, gibi kurumsal projelerde dekorasyona dair kilit noktalar sizce neler olmalıdır?

Restoran ve otel projeleri çok zevkli olduğu kadar da zordur aslında. Ben ağırlıklı olarak restoran projelerinde çalıştım. Bu tip projelerin, sadece dekorasyonunu üstlenmek yeterli olmuyor. A'dan Z'ye, gıda koordinatörleri, gıda mühendisleri ve salon ekipleri ile birlikte titizlikle çalışıyoruz. Müşteri gözüyle baktığımda ise mekân ister restoran ister otel olsun, dekorasyonun sıcak ve gelenleri karşılayıcı özelliğinin olması gerektiğini düşünüyorum. İçeri adım attıklarında mekânın evlerindeymiş hissi vermesi, rahat ve huzurlu bir atmosfer sağlaması ayrıca kendilerini özel hissetmeleri önemli kriterler arasında yer alıyor.

Mudo Concept ürünlerini projenizde tercih etmenizin sebebini öğrenebilir miyiz?

Mudo Concept her türde dekorasyon projelerine cevap verebilecek çok zevkli ve geniş bir ürün yelpazesine sahip. Son yıllarda mimarların ve dekorasyona meraklı herkesin tercihi olan Mudo Concept'in başarılı bir marka olduğu görüşündeyim.

Günaydın Steak House'un genel dekorasyon konseptini nasıl buluyorsunuz? Sizin dekorasyonunu üstlendiğiniz restoranları diğerlerinden farklılaştıran öğeler arasında neler yer alıyor?

Günaydın Steak House konseptinin diğer konseptlerimizden farkı, özel bir ruhu yansıtmasıdır. Bunda Cüneyt Asan'ın emeği söz konusudur. Ayrıca Günaydın Grup'taki ilk projem olması nedeniyle benim için özel bir projedir.

Bugüne kadar yapmış olduğunuz çalışmalarınızda size en çok heyecan veren işlerinizi bizimle paylaşabilir misiniz?

Her proje heyecanla başlar, heyecanla sonlanır. Zaten işin içinde heyecan olmasa projeyi tamamlamanız ve sonucunu görmeniz mümkün olmaz. Bu heyecan sayesinde güzel ve başarılı projelere imza atıyoruz. Beni en çok yeni denemeler heyecanlandırıyor. Örneğin ilk "dry age beef " dolabı uygulamamızın sonucu harika oldu. Her şubemizde, daha iyisini ve farklısını deniyoruz.

Yakın gelecekteki projeleriniz hakkında bilgi verebilir misiniz?

Amerika'nın 1980 yılından beri yapmakta olduğu ve daha sonra Avrupa'da yaygınlaşan "dry age beef" konseptini Cüneyt Asan sekiz yıl önce ilk olarak İstinye Park'taki, kasap projesinde hayata geçirdi. Kırk yıldan beri bu meslekle uğraşan Cüneyt Asan, Amerika'da bu ruhu keşfederek, bugünlere taşıdı. Günaydın Grup 2013 yılında, 36 şube ile hizmet veriyor. 2014 yılında hedefimiz 50 şubeye ulaşmak. Ayrıca 2014 Avrupa yılımız olacak. Bu anlamda birçok holding ve yatırımcıyla yurt içi ve yurt dışı talepleri değerlendireceğiz. Anlayacağınız durmak yok, yola devam. Yeni projelerde görüşmek üzere.